Friday, July 13, 2007

لم اعد احبك كما كنت احبك؟


مش عارف اقول ايه
لم اعد احبك فعلا وكل فتره يقل حبي ليكي
الي ان ينتهي
كل هذا لماذا؟
كنت احبك من طفولتي ايتها الاجازه
الاجازه كانت ممكن تكون اجمل كلمه اسمعها وانا صغيور في ابتدائي تقريبا كنت بعد اول يوم في الدراسه ناقص كام يوم علي الاجازه
وهذا دليل علي عشقي لها
والان للاسف
انا بحسب متي تاتي الدراسه
لما هذا كله؟
الاجازه دلوقتي بالنسبالي ولا حاجه الايام متشابهه
الي بيتعمل النهارده بيتكرر بكره وبعده والاشخاص الي عيني بتيجي في عينهم مش بيتغيروا
مش ده ظلم؟
دا حتي الكافيه الي كنت بقضي فيه احسن اوقاتي من الضحك ولعب الكوتشينه(استيماشن)مش عدت بروحها ربنا يسامحه الي كان السبب ولو اني بحبه
دلوقتي الاجازه خروجه في شارعيين جالي اكتئاب يا اما بسمع اغاني حزينه يا نوم
يمكن اجمل تلت ايام في الاجازه قضدتهم عند صديقي وحبيبي واخويا مجدي انا واصحابي الي بحبهم بجد تجمع الاصدقاء بالدنيا وما فيها واحنا ماشين مروحين كنت هعيط والله لاني بحب اصحابي اوي اوي اوي
تجمع الاصحاب بالدنيا وما فيها
ياريتها ترجع الايام واانا احبك يا اجازه
يا ليت هذا الموضوع دعوه لتجمع اصحابي الي بحبهم ودعوه حب وصلح
وحشني اوي فين ابتسامتنا الي مش كانت بتنقطع
كل واحد مشغول في حاجه
وحشتوني اوي اوي اوي
وبحب كليتي اوي الي كانت بتجمعنا كلنا
حقيقي مفتقد في تلك اللحظه كل حاجه حلوه عشتها قبل كده
يا ليت الايام تعود ولو للحظه لكي يترسم علي وجهي بسمحه حقيقيه بحبكوا اوي
يا ليتني كنت طفلا كل همه لعبته

8 comments:

sa'7so'7te said...

boss ya shater howwa kol malwa7ed yekbar f 7agat kter betde3 mnno
zy el3ed zaman konna bennam we elshoza elgdeda f 7odnena lelet el3ed..delwa2te ba2a 3ade yom we bey3adde... bs begad sh3oor motabadal
we 3ala ra2y elmathal" layt elkolleyya ta3od yoman"

magdy said...

والله عندك حق يا شطورتى الاجازه مش زى ما توقعت بس هنعمال ايه بس
بس الايام الجايه ان شاء الله هتكون احسن واجيلكم ونلعب زى زمان واحسن
والله ياشاطر احسن وقت بيتقضى فى الاجازه دى هوه النوم والوقت اللى بيتقضى على النت معاكم







هتوحشونى على ما اجيلكم

Anonymous said...

boss ya shater enta 3arf en ana kman lam 2a3od o7eboha zek

yalla ayam w ben3ashha
w en kan 3ala elcafe w elstimastion ya 3am lek 3alaya
ala3ebk kol youm
bs bardo hanezha2

3ala fekra bgd
i miss u shater
i miss u magdy
i miss u sa3ed

nfsy nrg3 tany w neb2a m3a ba3d 3la tool

Anonymous said...

nseet 22olak nice post
w fe3lan elpost dh geh fe wa2to

nawnaw said...

بس على فكره لما حتيجى الدراسه حتقول فين الاجازه (و بالذات ايات الامتحانات ) :) و احنا الاجازه دى لو استغلناها صح حتبقى حلوه المشكله ان احنا بنسيب اليوم يقولنا نعمل ايه مش احنا اللى محددين يوم كذا انا حعمل كذا و سايبين نفسنا كسلانين.. و طبعا قاعده الاصحاب دى حلوه و ماتتعوطش دى كتير بتفك الواحد عن الكابه و الحزن والله ربنا يخليكوا لبعض و ربنا يخليلى السته بتوع صيدله

Sa3eD said...

ايه يا شطور الحلاوه دي دا انت كانك بتاحد الكلام من علي بقي
بس والله انت عندك حق الاجازه بقت ممله اوي اوي ومبقاش في اي حاجه نعملها
يارب ايام الكليه ترجع تاني بسرعه

loza said...

انا كمان مش حاسه بالاجازه

خلاص يا جماعه
احنا قررنا نلغى الاجزه

والسيكشن الى جاى ان شاء الله
يوم الخميس بعد صلاه الجمعه فى مدرج 5

break said...

مين دول اللى مش عجبهم الاجازة
دى احلى ايام اصلا
بكرة لما الدراسة تيجى
تتمنوها